Benim oğlumda öyleydi, ağzı hep meme aranırdı, emzikle çözdük biz de, ki doktora da söyledim iyi yapmışsın dedi, aç olduğunu düşünüp sürekli meme verme dedi, seni kurutur demişti😅 2 saatte bir tek göğüs yarım saate yakın emzirirdim, daha fazla vermezdim..