Merhaba herkese Yabancılaşma dediğim şey genelde panik atak yaşayanların deneyimlediği bir şey bende ilk defa lohusalıkta çıktı. Gerçekten çok tuhaf bir his ancak yaşayan anlayabilir. Anlatması bile çok zor. Sanki bu dünyaya ait değilmişim hissi, soyutlanmış hissi, yaşadığın hayat senin değilmiş gibi hisler…Bunu yaşayanlar varsa deneyimlerini tedavilerini yazarlarsa çok sevinirim.