Merhabalar 2 aylık kız bebeğim var İzmir şirinyerde oturuyorum bebeğim doğduğundan buyana buzluğa süt stoğu yaptım.çok şükür sütüm yetiyor ama bebeğim çok iştahlı değil ben de sağmak zorunda kalıyorum . 3 ay olduğunda sütler bozuluyor diye biliyorum atmaktaysa ihtiyacı olan daha doğrusu bebeğine anne sütü vermek isteyen olursa verebilirim