İyi akşamlar kızlar fikrinize ihtiyacım var ikinci kez hala oldum birincide yigenime kupe yapmıştım , şuan çalışmıyorum bebeğimi emziriyorum evdeyim bizde yeni doğan bebeğe tepsi yapilir adettir annem yaptı zaten tepkilerini ben farklı birşey yapmak istiyorum Altin yapamam şuan eşimden isteyemem çünkü abimler bize bişey hiç birşey yapmadı yapmasada ben çalışıyo olsam yapardım ama maddi durumum el vermiyor ne yapabilirim m kızlar hala oldummmm güzel gosterisli ne olabilir 😊😊😊