İki haftadır kızıma tuvalet eğitimi veriyorum. Şimdilik herşey yavaş yavaş oturuyor .Ama Abarttısız dk başı tuvalette gidiyor son üç gündür böyle kaka var çiş var deyip tuvalette götürüyor bizi hani yapsa sıkıntı yok ama oturması kalkması bir , bişeyde yapmıyor gelmiyor diyor sonra, gerçekten bezdim artık sinirlerim bozuldu ne dışarı çıkabiliyorum ne eve biri gelebiliyor asla oturtmuyor hep tuvaletteyiz ben hayatımda tuvalette bu kadar zaman geçirmedim ya.. konuşuyorum yok kızıyorum yok bu durumda nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum. Bana yol gösterin lütfen 🙏🏼 bu arada 38 aylık kızım…