Kızlar bebeğim 6 buçuk aylık şuanda ek gıdaya başladık çorba, kabak ,yoğurt meyve püreleri filan veriyorum emiyorda gazı çok kalmadı bu arada kabızlık var ama geceleri sürekli kalkıyor 1 saat uyuyor sonra uyanıyor her saat başı uyanıyor doymuyor diyorlar emziriyorum sütüm var iyice emiyor sizide mı böyle ne kadar sürede uyanıyor gece 🙁