emys2939 bebeğim kasımda doğdu yeni 6. aya girdi aptamil 2 ye geçmelimiyim tecrübeli anneler yazabilirmi
Cerenozdamar emys2939 bende merak edip baktım şimdi internete, 6. Ayı tamamen doldurduktan sonra 2. Ye geçiliyormuş.
Iscan emys2939 ayyy geçmelisiniz ama umarım içer bizimki ne yaptıysam içmiyor doktora sorcam bı ne yapabilirim diye
Suzi-12 emys2939 6. Aya geçtik ve evde kulalndığım mama bitti 2.ye geçtim yani 6 ay 4 günlükkken falan geçmiştim ben
Cerenozdamar emys2939 https://ilkadimlarim.com/devam-sutu-ne-kadar-verilmeli detaylı okuyunca göreceksiniz.
Cerenozdamar emys2939 galiba sizin için henüz erken bebek henüz 6. Ayından yeni gün almış, doldurmamış.