Gizmooo bizde süt ve süt ürünleri, yumurta, tahin, çikolata, kuruyemiş, paketli gıda yasak. Benim için zor oldu. En çok tükettiğim şeyler yasaklandı. Sabahları zeytin reçel, diğer öğünlerde sebze yemekleri, et tavuk balık, makarna pilav vs. yiyorum. Çikolata yerine hurma ve incir yiyorum. Yoğurt ve süt tüketememekten şikayetçiyim ama tüm bunları yemeyeli/azaltalı ben de kilo verdim. Göbeğimdeki şişkinlik azaldı. Her şeyde bir hayır vardır diye düşünüyorum. Alerji uzmanıyla görüşeceğiz bir de bakalım ne diyecek…