Adel123 Kızlar iyi akşamlar , bebeğim emmiyor 1 aydır devam eden meme reddi var . Sütümü sağarak veriyorum . Kızım 3 aylık kaç saatte kaç cc süt vermeliyim
Gizemlim Adel123 canim bende sagarak veriyorum bebegim 2 aylık. Mamada veriyorum cunku sutum 4 5 saatte anca birikiyor. Benimki gunde 8 ogun besleniyor yarisi mama yarisi sür mama 90 ml sut 120 110 falan artik kac ml çikarsa. Doktorum anne sutu ne kadar cikarsa ver icsin anne sütunu kısma mama 90 yeter demisti. Bazen 2 saat bazen 3 saatte 1 yiyor ne zaman acikirsa. Gunde 8 kez yiyor not aliyorum ben
Gizemlim Adel123 sizinki kac saatte yiyor tek anne sutu mu. Her cocuk ayni olmaz ki zaten demekki ona fazla geliyor
Adel123 Gizemlim canım benim ki saatli içmiyor canı istiyor veriyorum bitirmiyor sonra huysuzlanıyor tekrar veriyorum az az parça parça içiyor böyle olunaca da sütü ısıtıyorum sonra soğuyor az çıkarsam çok içeceği tutuyor çok çıkarsam içmiyor kalıyor o kadar uğraşıp sağıyorum dökmek istemiyorum . Sadece anne sütü . Yani şöyle 2 saatte 1 ya da 3 saatte bir içmeye alışsa bende saatini bilirim ondan önce hemen ısıtırım hazır olur böyle elim ayağım birbirine dolanıyor
Gizemlim Adel123 evet sagarak vermek gercekten cok zor bianda agliyorlar sut ısit faln derken vakit geciyor cok zor.
Adel123 Gizemlim bir de sinirleniyor hemen gelmeyince inat ediyor içmiyor parça parça içireceğim diye elimde biberon dolanıyorum çok zor gerçekten
Gizemlim Adel123 soguyuncada tekrar ısıtılmıyor. O yuzdende zor olur sizin acinizdan. Sutunuzu arttirmak icin yaptiginiz bisey var mı peki. Benim yetmiyor ne yazikki 3 4 saat gecmesi gerekiyor yoksa sagiyorum sagiyorum 10 ml anca cikiyor
Adel123 Gizemlim bestlak damla ve solgar kullanıyorum . Güzel beslenip bol su içiyorum . Ben 3 saati geçmediyse bir kere daha ısıtıyorum artık ya yoksa sütlerim hep ziyan olacak üzülüyorum