Ysmnklc zlmakkaya41 bebeğe göre değişir canım ben 4 veriyorum oğluma iştahlı bi bebek şükür. Mamasına o kadar düşkün değil mesela o yüzden yiyor bende veriyorum. 9 da kahvaltı 1 gibi öğlen yemeği 4 gibi bide meyve veriyorum 7 de akşam yemeği bitiyor.
Hazelnur29 zlmakkaya41 ben sadece ikindin veriyorum bugün 2 kez vermeye başladım çok iştahlı yemiyor ve anne sütü içiyor kızım
Patateskoftesi zlmakkaya41 hala tadimlara devam ediyor olmaniz muhtemel . Emiyorsa veya mama yiyordur zaten bence 2 ogun yeterli . Doktorunuza danisin bence kilosu vs iyiyse ona uygun yonlendirecektir
zlmakkaya41 Bende mama veriyorum gündüz emmiyor asla gece emiyor acaba mama vermek yerine öğünü 3 e mi çıkarsam ki sabah ve öğlen yemeği yiyor şuan ya da yatmadan önce bir muhallebi mi yedirsem