Kızlar, eve yeni taşındığımda geçen yaz sürekli yere çorapsız terliksiz bastım
Betona zemine vs çıplak ayak ile basmak ayak topuğunun çatlamasına sebep oluyor bir süre sonra
Toparlayamıyorum ponza taşı kullanıyorum banyoda
Yine de eski haline dönmedi aylardır
Tırtıklı gibi resmen kocamın ayağını kesecek gece uyurken temas etmek istemiyorum adeta
Var mı bildiğiniz çözüm
Krem vs de sürüyorum