Alissam Kızlar 3 aylık bebeğiniz kaç ml süt içiyor benimki 60 çok az değil mi ? Mama kutusunda 180 içmesi gerektiği yazıyor merak ettim sizin bebekleriniz kaç ml içiyor ?
Aysegul93 Alissam yani evet az benim oğlumda az içiyor malesef o yüzden zayıf bir çocuk sütüm yeterli emmiyor biberonlada az iciyor
milla Alissam hangi mamanın kutusu o yahu? Biz aptamil veriyoruz bizimkinde 5-6 aylık bebek bir öğünde 180 içer yazıyor.
minikbabyy Alissam fazlasını vermeyi denediniz mi peki?almak istemiyor mu. Benim kızım 2ay 7 günlük maalesef anne sütüyle beslenemiyor sürekli mama veriyorum 90cc içiyordu bitirince ağlamaya başladı şimdi 2 gündür 120 veriyorum
minikbabyy Zeynep-_47 doğumdan 2 gün sonra ailevi üzücü bi olay yaşadım ve sütüm tamamen kesildi ne yaptıysamda getiremedim
Argar Bende aptamil kullanıyorum 3 aylık ama 90 anca içiyor. Kutuda üç aylık için 150 yazıyor 🤷♀️🤷♀️