Sev6127 Merhaba bebeğim 4. Ayın sonunda hala huzursuz atakta olduğunu yazmıştı arkadaşlar ne zaman bitiyor bu atak ya da sizlerin ne kadar sürdü sürekli ağlama halinde
Ekna Sev6127 bizim 4 atağı 1.5 hafta sürdü şu an 5 aylık sağolsun ebemiz o atak değil daha başlamamış altıncı ayda başlar dedi inşallah doğru değildir
Buse-3535 Sev6127 biz mi ataktan geçiyoruz o mu bizim içimizden geçiyor belli değil😥 bizde 4.ayın,sonundayız hala mızırık mızırık.. Sanırım damakları sertleşti dişler geliyor yavaştan şimdi de bunun huzursuzluğu var😬😬 ne bitmez atakmış mahvetti bizi😄
Gamzeniz Sev6127 4. Aya giriyoruz daha yeni hastaneden geldik ne emiyor ne duruyor ne de uyuyor gaz sorunu hiç geçmiyor ve dişleri çıkıyor benden daha dertlisi varmı acaba 😂
Nurkaraca 35 gün diye görmüştüm bi yerde ama umarım o kadar sürmez biz de o süreçteyiz çünkü ve bi tek ölmedik