Hanife6676 Merhabalar dun sağlık ocagindan arayip asiniz var dediler 6 aylik asimizi vururken doktor 1 yas asisi icin trih vermisti 9 aylik asi olan varmi
kuzey-21 Hanife6676 1 yaşında ki aşının aynısını vuruyorlar. Bitane vuruyorlar. Aynı aşıyı 1 yaşında tekrar yapıyorlar. Bazı sağlık ocağı isteğe bağlı diyor bazısı yapmıyor. Tercih sizin.
hazalikom Hanife6676 kızamık aşısı olunuyor. 12. Ayda da olunuyormuş aslında erkene çekmişler. Bize doktorumuz 12. Ayda vururuz dedi. Ben vurdurmadım o yüzden. Size kalmış