7 ay 24 günlük bebeğim ikinci dişi çıktı altta çok az görünüyor ucu ama var kulağını kasiyor aciktiginda mamasını iciriyorum dönüyor 4 ayak üstünde duruyor 30 ml içiyor dönüyor içiyor dönüyor ağlamaya başlıyor halbuki veriyorum kendisi dönüyor bugün daha çok yaptı sürekli ağlıyor dişi mi hâlâ acıyor acaba ağlamak üzereyim artık 😥