Bebeğim 10 aylık bu son 1 haftadır uykular işkence oldu normalde rutini vardır uyuma uyanma saati bellidir sadece geceleri çok uyanırdı ama şimdi ne gündüz uyuyor ne gece devamlı tutunup ayağa kalkmaya çalışıyor normalde kucağa almadan sallamadan uyuturduk şimdi kucağımda bile uyumuyor ne yapacağımı bilmiyorum geçer mi yoksa uyku gerilemesi mi