Sabaha karşı yutkunma seslerini duydum,eşim 1 aylık oğlumun mamasını içirip yanıma sırt üstü yatırıp kızımın odasına gitmiş.Allah’tan o sesleri duydum da bi baktım oğlumun ağzı dolmuş yutmaya çalışıyor,hemen alıp ters çevirdim,rahatladı,uyudu.Az önce emzirdim,ardından mama takviyesi yaptım.Sonra gazını çıkarıyordum ki oğlum 2 gündür kabız,ıkınmaya başladı ama öyle zorlanıyor ki ıkınırken bi baktım hem ağzından hem burnundan kusmuk geliyor 🥺 baktım nefes alamadı gibi oldu,ters çevirip akıttım ama burnundan geldiğine göre sabah nefes borusuna kaçmış olmalı diye düşündüm.Şimdi iyi uyuyor ancak hafiften hırıltısı var.Sizce serum fizyolojik yapmalı mıyım ? Yarın da doktora götüreceğiz hem bu durum hem de kabızlık için.