kvsreliff bebegı altı ay veya dah buyuk olup oruc tutan varmı ,bebegım tam altı aylık tutmuyorum ama hata mı ediyorum
plakayerli kvsreliff 6 aylıkken full emiyordu ben de tutmayabilirdim şimdi ama öğünler ek gıda. O yüzden tutuyorum ama yine de azalıyo süt biraz moral bozucu
Gulsereen Bebeğim 10 aylık, ek gıda yiyor, gündüzleri zaten çalıştığım için 2-3 kere emziriyorum. İlk günler denedim zorlanmadım tutmaya devam ediyorum çok şükür. Bol bol su içiyorum ve süt yapan yiyecekler yiyorum sahurda