Sukrandemirall çok geçmiş olsun. Hemen iyi bir dermatolog bulup gidin. Mümkünse yarın. Bebeklere de tedavi uygulanıyor. Zaten ilaç olmadan mümkün değil böyle birşeyin geçmesi. Temizliğe dikkat eder ilaçlamalari da doğru şekilde yaparsanız kısa sürede kurtulursunuz. Ama bir noktadan atlarsaniz kurtulmak çok ama çok zor. Yakın zamanda sık görüştüğünuz kim varsa onlara da ulaşın. Kardeşiniz anneniz vs. Sizde yatıya kalan yada sizin kaldığınız yakın temas olan kim varsa onlara da bulaşmıştır. Belirti olmasa bile vardır. Hemen belirti vermiyor bu illet. Hep beraber topluca tedavi olun ona göre ilaçları alın ki aynı anda tedavi olsun bir kerede bitsin.. Siz kurtulursunuz annenize gidersiniz ondan geri size bulaşır falan. Bir kısır döngüye giriliyor böyle. Bol sabır isteyen bir hastalık. Çok geçmiş olsun tekrardan. 6 ay çektik bu hastalığı. Çok iyi biliyorum artık. Ağır covid atlattık. Eşim hastanede yattı. O derece kötüydü. Ama hep en zor şey uyuz. 10 kere daha covid olalım ama 1 kez daha uyuzu kaldiramayiz diyoruz. O kadar zor. Korkutmak istemiyorum ama başta zor geliyor kendinizi salmayin istikrarlı doğru şekilde yapın tedavinizi diye yazıyorum.