Kızlar bebeğim 22 günlük meme+mama ile besleniyor gece uykusu yok denecek kadar az sabaha kadar uyusun diye herşeyi yapıyoruz artık ne yapacağımızı şaşırdık 🤷🏻♀️Emzik kullansak bir nebze rahatlar mı daha önce hiç vermedik ama artık özellikle ben dayanamaz oldum kendimi yetersiz hissediyorum psikolojim alt üst doğumdan beri 😢