Oguzhan_1605 BusraElifOzhan banyosunu yaptı canım aşımızı da olduk. Şimdilik bir döküntü yok ama akşama doğru be olur bilemem🤷♀️
Oguzhan_1605 BusraElifOzhan banyosunu yaptı canım aşımızı da olduk. Şimdilik bir sorun yok ama akşama doğru be olur bilemem🤷♀️
Oguzhan_1605 BusraElifOzhan şimdilik ateşimiz yok canım umarım gece de olmaz🙏İnşallah rahat atlatır 3 gün yıkanmayacak her akşam yıkayıp uyuturyorduk eşimle dur bakalım ne yapacağız bu üç gün🤔umarım akşamları bize zorluk çıkarmaz alıştı çünkü yokanıp uyumaya
Oguzhan_1605 BusraElifOzhan şimdilik ateşimiz yok canım umarım gece de olmaz🙏İnşallah rahat atlatır 3 gün yıkanmayacak her akşam yıkayıp uyuturyorduk eşimle dur bakalım ne yapacağız bu üç gün🤔umarım akşamları bize zorluk çıkarmaz alıştı çünkü yokanıp uyumaya
BusraElifOzhan Oguzhan_1605 Benim kızda hep yıkanıp uyuyordu ben belden aşağısını yıkadım o bile çok rahatlatıyor
Oguzhan_1605 BusraElifOzhan canım bacaktan da aşı yapıldı. Gerçi koluna değmemesi gerekiyor sanırım demi suyun
BusraElifOzhan Oguzhan_1605 evet canım kolundaki aşıya değmeyecek. Benim üçü aynı gün yapılmamıştı ilk bacaklardan 10 gün sonra koldan ama ben bacaklardan aşı olduğu günde yıkadım