@Oguzhan_1605 inşallah kötü birşey olmaz ama bizde yaptık çok şükür ne huysuzluk nede ateş nede ağlama olmadı açıdan sonra, egerki emziriyorsanız sık sık emzirin ben biryerde okudum ve sağlık ocağındaki ebemizde aynısı söyledi emzir dedi o zmn bir tık huysuzlugu ateşi vs olmaz ki olmadıda çok şükür, inşallah sizde güzel birşekilde atlatırsınız🙏 Şimdiden geçmiş olsun hı unutmadan ateşini sürekli ölçün bide