İlk mamaya gecis icin alınması ve kullanılması gereken tek mama bence bebegim 2 aylikken basladim bende hipp combioticle almasi gereken kiloyu gayet iyi ve saglikli aldı siskinlik gaz yapmadi bizde her bebekde fark edebilir ama doger mamalara kıyasla cok daha iyi fakat buyudukce doyurmamaya baslayabiliyor bu sebeple ben smaya gectim suan 6 aylik