Arkadaşlar araştıra araştıra bu mamayı buldum. Bebeğim hem beni emiyor hem de mama takviyesi yapıyoruz. Aptamil kullanıyorum fakat acayip gaz yaptı bebeğim de kıvranıyor üstelik gaz damlası da kullanıyoruz resmen gecemiz gündüzümüz hep aynı. Birkaç kişiye sordum bu mamayı önerdi ancak alıp almamakta kararsızım. Kullananlar bilgilendirebilir mi? Bebeğim 19 günlük.