43 kilo ile hamile kaldım 64 kilo işe doğuma girdim bebeğim 4 buçuk aylık onun kilo alımı normal ama ben tekrar 43 e düştüm hiç istemeyerek bekarken de zayıftım çoçuktan önce de. Çok yerim ama alamam bi türlü nasıl kilo alabilirim fikri olan var mı Allah aşkına :( aynanın karşısına geçmek istemiyorum😢