Balkizimmmmm Kızlar kupta tiramisu yaptım labne en son soğuyunca katılıyo karışımın içine ama ben labneyi sütü şekeri unu vs. katip birlikte kaynattim aceba bı sorun olur mu bilen var mı misafirim gelecek akşama 🙃
Keremikoo Balkizimmmmm kivam almaz ama o sekilde dolaba koydunuz mu bekletip. Labne genelde soguyunca konur.
Balkizimmmmm Keremikoo canım dalmışım o ara bebisle ilgileniyodum sonradan fark ettim kıvamı felan aynı sürekli yapıyorum zaten tadında da sıkıntı yok ben sağlık açısından bı sorun olur mu diye soruyorum