Lütfen yardımcı olun çok zor bir süreçten geçiyorum bebeğim doğduğundan beri hastanedeyiz enfeksiyonumuz var antibiyotik tedavisi görüyoruz zaten moralim bozuk bu yüzden iki gündür sürekli emmek istiyor memede uyuyor yatırıyorum iki dakika sonra ağlıyor kakasını çişinide yapıyor sütüm yeterli diye düşünüyorum geçici bir süreç mi 😢