Angel_A Orucken elim ayağım boşalıyor halsizlik oluyor bide oğlum 8 de uyaniyor bu saatlere kadar zor uyutuyor sizin nasıl gidiyor Instagram bı baktım millet giyinmiş süslenmiş geziyor ama yinede çok şükür rabbim nasip etti sizin nasıl gidiyor
Alaranaz Angel_A 14 aylık kızım Allah’a şükür güzel gidiyor kızımı uyuttuğumda bende uyuyorum hiç değilse biraz vakit geçiyor 😥 Ama hiç acıkmıyorum çok susuyorum sadece
leopar Angel_A 2 çocuğum ikiside 7 de uyanmış 10 ay ve 3 buçuk 🤦♀️🤷♀️Küçüğü emiyor beni dşye valla açımmmm uykusuzum uyusam aslında yarım saat kendime gelirim. Neyseki az kaldı
Nealakasivarrr Angel_A hem hamile olduğum hemde emzirdiğim için ben ilk defa bu sene tutmuyorum. Ama tuttuğumda hiç açlık sususzlk hissetmezdim 🙁
Nesrincente Angel_A 14 aylık bebegım ve hamıle olmama ragmen cok sukur hıc zorlanmadım ya bizde erken kalkıyoruz 8 gıbı gece bazen uyumadı gı da oluyor ama Rabbım sabrını verıyor galıba