efulim Merhaba herkesee 4 yaşında bir kızım var ve 3 aylık da hamileyimm…1 ay içerisinde işe başlayacağım nasipse sizce zor olur mu çok zorlanırmıyımm
basaksahinx efulim ben 36+0 a kadar çalıştım. Zorlanmadım hamilelik sürecine bağlı. Sağlık problemi risk yoksa çalışabilirsiniz tabi
Asuyar efulim kızım 1.sınıfa gidiyorsa bende hamıleydım son aya kadar çalıştım bir sorun olmadı. Kişiden kişiye değişir tabi.
Rainydays efulim ne iş yapacaksınız ben 36. Haftaya kadar çalışmıştım son zamanlar biraz zorluyo işinize bağlı
efulim basaksahinx Bende ilk hamileliğimde 37. Haftaya kadar çalışmıştım benim korkum öncesi değil sonrası iki çocuk ile zorlanırmıyımm düşüncesi 🥰
efulim Rainydays Memur gibi bir şey 8-5 haftasonu yok benim derdim sonrasında iki çocukla çok zor olur mu diye endişelerim var