Sinem66 8 aylık hamileyim doktora dedim saçımı boyayabilir miyim? Ne renk yapıcaksın dedi? Dedim diplerim geldi sarıya boyicam izniniz olursa platin 😂😁 koyu renkse olabilir ama açıcı kullanmadan dedi. O zaman boşver doğumdan sonra boyarım napim dedim. Sen emzirmeden bahsediyosunn 😁 emzirenlerde kısıtlama yok