Arkadaşlar yorgunluktan bebeğinize yaptığınız değişik ve korkutucu şeyler var mı ben 3 kere yaşadım ( bebeğim kucağımda uyuyor ) 1. Elimde ağırlık var gibi hissetmiştim gittikçe agirlastikca artık gitsin bu ağırlık ne gibi düşünüyorum uykumda meğer bebegimmis bebeğimi ayaklarından ters çevirip yataktan sarkitmistim çamaşır gibi 😂😂😂 tam birakicaktim ki gözümü açtım ve bebeğim o şekil uyumaya devam ediyordu 2 gündür de bu sefer de bebeğimi yatağa koydum sanıp meğer yine yere koyuyomusum bu sefer de bebeğimi ararken yere baktım gördüm şöyle ki koltuk altından tutup ayakları yere basar gibi 2 kere de koydum çok korkunç şuan gülüyorum ama Allah korusun uyku sersemi yere bı bıraksam kafasını carpicak ve yatağım yüksek 🙄🤷🤷