Merhabalar ilk doğumunu amasya devlet hastanesinde yaptım doktorum çok iyiydi ama doğumhane kısmında bazı sıkıntılar yaşadım . Çorumda hastane yenilendi doğum yapanlarında özel hastane gibi dediğini duydum . Çorum devlet hastanesinde hangi doktoru önerirsiniz ?