Seda611 Kızlar bugün oğlumun saçını kestik bu şekil normal mi bingiildak kısmı çok çökük geldi bu arada 15 aylık bebegim
Karademirmerve Seda611 canım bildiğim kadarıyla orası bıngıldak oluyo verilen d vitamini bunun için 18. Aya kadar orası dolgunlasiyor
Elifinannesiiiiiiiiii Seda611 burada kim ne derse yanliş olur canım içini ferah tut bir doktora görünün