SuzanNaz yediğiniz, içtiğiniz, uyuduğunuz ile süt üretiminin hiçbir bağı yok. Süt sistemden değil, hipofiz bezinden salgılanıyor. Diğer organlarınız ile hiçbir ilintisi yok. Nasıl yani? Diyorsanız. Hamilelikte boşuna kilo alınmıyor. Beden depo yapar. İleride sütün besinini stoklamak amacıyla. Kilo almayan biri nasıl süt üretiyor derseniz, yine aynı şekilde onun da deposundan gider. Dişi gider, tırnağı, saçı… aç da kalsanız, hasta da düşseniz o süt olur. Tek engeli mutluluk hormonu eksikliği ve ciddi su kaybı olması. 3 litre su içmedim eyvah değil. Susadım ama su içmedim eyvah gibi.