Kadernur aynen oyle.Ben yurtdisindayim burdada cocuklar gencler serbest ama boyle seyler yok.Su mubarek aylarda rabbim beni affetsin ama hrustiyan yahudi diye kiniyorlar ama o insanlar kayip bi cocugu polise goturup ailesini buluyor.Gecen burda bi cocuk kayboldu cesedi bulundu ve haberlere musluman tecavuz etti diye gecti.Guya muslumaniz ama sozde.Ne hak ne adalet nede zihniyet.Ukraynada savas acilinca kocalariniza sahip cikin ukraynalilar gelen diyen turk kadinlarimiz,Savasi unutup dort gozle ukraynali kadinlari bekleyen erkeklerimiz var.