12hayat34 kizlar ben her turlu ev isi yaparil ne derseniz bir tek bulasik makinesi bosatmak sinir bozucu gercekden ya siz hangi ev isini sevmiyorsunuz
sevgikelebegi 12hayat34 cam silmek 😠 ya silince hoşuma gidiyor ama hele o cama çıkmak helede 6 ıncı kattaysan hiç sevilmiyor abooo 🙈🙈
ikizannesi07 12hayat34 valla bende bütün evi yık dök yıka de ama cam sil deme nefret ediyorum cam silmekten🤣
Beyza_momss 12hayat34 ütü bulaşık boşaltma vc banyo temizliği çamaşır yıkama Faslı hiç bitmiyyyuuyy 🤭🤭
Dondurmalikahve 12hayat34 Ev işini seven var mı ya hep el mahkum mecburen yapıyoruz. Sevmem çünkü 2 dk yine dağılıyo.
12hayat34 Dondurmalikahve geecekden ben severim hata bu pandemi doneminde daha cok sevdim hep evde oldugum icin ugras oldu ama bulasik makinesi bosatmak sinirimi bozuyur sirf bu yuzden elde yikiyorum
1Beybiletto 12hayat34 Çamaşır asmak ve katlamak 😬 Sevmediğim işe de, en çok ben çıkarıyorum Çamaşırı🤪😀
elifizm 12hayat34 ütü hariç her işi severim , temizliği renklendirmek için farklı temizlik ürünlerü denerim o zaman sıkılmıyorum 😀