Ağrı kesici , antibiyotik yada başka bi ilaç …
ben ne kullandım biliyormusun adet söktürücü Tarlusal 😮😮
ilk 12 gün geçti idrarda yaptım negatif çıktı (adet düzensizliği yaşadığım için hiç betahcg yaptırmayı düşünmedim )
ilaç bitti 20 gün oldu ben hala adet olmadım diye girişim Dr a …
müjdeeee 9 haftalık hamilesin 😅😅