Ze_kaan Kızlar bebeğim 4,5 aylık d vitamini hangisini kullanıyorsunuz sağlık ocağı vermişti ama bitti şimdi eczaneden almak istiyorum
shawty Ze_kaan Devit-3 kullanıyorum memnunum 👍 Bebeğim 4 ay 4 günlük hem uygun fiyatlı hem sorun yaşamadım günlük 3 damla veriyorum
Saudade Ze_kaan ocean kullanıyorum saf zeytinyağı içeriyor çok memnunum devit 3 kabız yaptı ayçiçek yağı varmış içinde
Aybarss03 Ze_kaan sağlık ocağına bittiğini söyle. Tekrar veriyorlar onu canım. Bana sürekli bittimi diye soruyolardı. Geçen gün bitti. Abla damla bitti dedim tekrar verdi bana ücretsiz
Ze_kaan Aybarss03 geçen aşıda az kaldı demiştim dolapta kalmamış Demir verdi sadece şimdi git gel çocukla dedim burdan eczaneden alıyım hemen diye düşünmüştüm