Sedayss80 ılık suyun içine koyuyorum öyle ısıtıyorum soğuk da verilir yazıyo kutunun üstünde ama ne kadar içireceksem o kadar ısıtıyorum. Isıttığımı içmemişse hemen döküyorum, kalan kutuyu 24 saat içinde tüketin yazıyo eğer bitmemişse atıyorum açtıktan sonra buzdolabında saklıyorum