Arkadaşlar ben gerçekten yoruldum bıktım artık hiç bir şey yediremekten artık ağlıyorum her gün bebeğime ne yapacam diye düşünmekten kafayı yiyorum yapıyorum çocuk tat almıyor tuz almıyor yemiyor bir daha ağlıyorum 11 aylık olduk çocuğun ağzına ne peynir ne süt değmedi kahvaltı hazırlamak istiyorum iştahla çocuk sadece zeytin yiyebiliypr ya sadece zeytin herşeyimiz var hamdolsun hiç bir derdimiz yok bu bana resmen imtihan ya