Kızlar bimden granit efektli sütlük tava falan almıştım o kadar dikkat etsene rağmen çizildi minik minik. Simdi ilk sorum böyle çizilmiş ürünleri kullanmak bunlarda yemek ısıtmak gerçekten zararlı mı ? İkinci sorum, sizin kullandığınız memnun kaldığınız çizilmiyor dediğiniz tava vs markalar neler