Ezgi79 3 aylık iğne ile başladım ben hiç memnun kalmadım devamlı kanamam oldu o yüzden Carezette ye geçtim . Belki sizde de o işe yarar . Carezette için de bırakmadan içeceksiniz ara kanama oluyor . Ben 5 aydır kullanıyorum bu aya kadar hiç ara kanama olmamıştı bu ay aşırı bir ara kanama başladı alışması gereken zamanda deliedi vücut 😀