Merhaba sevgili anneler bir sorum olacakti. Gecen yil nisan ayinda annemler börek yapmis buzluga atmislar o da orda kaldi ha yaptik ha yapicaz diye diye 1 yil gecmis 😂😂 sorum şu ki 1 yıldır dolapta olan bu börek sizce bozulmus mudur direkt atsam mi yoksa bir sey olmaz diyebilir miyiz fikriniz var mi ? Bu arada borek peynirli sanirim