Beyzolas Kızım diş çıkarıyor ve mama yemiyor beni de emmiyor napıcağımı şaşırdım o yemeyince kendimi kötü hissediyorum her yolu denedim kaşıkla vermeyi şırıngayla bile denedim başka bir çözüm bulan varsa lütfen yardımcı olabilir mi çok üzülüyorum ☹️
Tugba06 Beyzolas bizde de aynı durum var diş çıkarıyoruz atak dönemi ama yılmadan mamada once meme teklif ediyorum her öğünde.. 1 hafta kadar almamıştı şimdi alıyor 1-2 öğün de olsa.. Vazgecmeyin..
Durununannesi3433 Beyzolas diş çıkardığı damağından belli mi? 4. Ay atakların yoğun olarak yaşandığı süreç çünkü diş değildir muhtemelen
Anneko Beyzolas plates topu üzerinde zıplayarak emzirmeyi yada mama yedirmeyi denediniz mi?? Çok ilginç gelebilir ama bir doktorun yayınında dinledim ve diğer anneler böyle yaparak başarılı olduklarını söylediler.
Beyzolas Tugba06 her öğün deniyorum biberonu ağzına götürdüğüm an yıkıyor ortalığı asla kabul etmiyor valla ağlıyorum onunla bende artık çok üzüldüm normalde yemesi gayet güzeldi
Beyzolas Durununannesi3433 evet patladı zaten dün doktorda söyledi çıkarıyor diye bende erken diye öyle düşünmüştüm ama değilmiş
Beyzolas Tugba06 aç kalması üzüyor daha küçük yani kan şekeri düşer diye korkuyorum bakalım elimden geleni yapacağım😔
Kumru_ Tugba06 Benim oğlum da dört aylık uykuları yine çok bozuldu. Ataktan mıdır? Atak bitince uyku düzeni tekrar oluşur mu 😑
Kuzusuannesi Beyzolas canım gündüz kendinde olduğundan emmez ama gece emzirmeyi dene hani uyku sersemi daha güzel emer , ben ataklarda öyle liyorum gece etmesine ağırlık veriyorum işin açığı…
Tugba06 Beyzolas dogduktan sonra ilk bir ay onemli kan sekeri açısından.. Korkmayın ama tabiki aç da kalmasın uzun süre.. Allah yardımcınız olsun..
Beyzolas Kuzusuannesi onu da denedim canım uykuda bile verdim refleks olarak emer diye ama yok maalesef
Tugba06 Kumru_ ataktan oluyor canım.. Bizim bitmesine 1 gun kaldı bakalım.. Cok da fazla etkilemedik şükür.. Ama geçiyor emin olun.. Her bebek farklı elbette ama eninde sonunda geciyor.. Sadece sabır
Beyzolas Kumru_ valla bilmiyorum canım ben doktora götürdüm gece artık dayanamadım hiç yemiyor sürekli ağlıyordu aşırı gaz varmış o yüzden dedi tedavi uyguladılar yine yemedi zar zor yedirdim çok zormuş ya artık eskisi gibi yesin istiyorum 🥹