Kızlar bebeğim 10 aylık olucak ama sürekli bağırıyor emeklemıyor örümceğine koyuyorum yürüruyor bazen birlikte oynuyoruz bazen kendisini oturtup oynuyor tabi çok kısa sıkılıyor hemen ve en müzdarip olduğum yer ise bağırması yanı bildiğin bogazı yırtılana kadar bağırıyor ağlamıyor ama sürekli bağırıyor eğlenceli bi bağırma degil maalesef artık kafam kaldırmıyor sizin bebişlerde var mıydı bu durum ne zman geçti