Ya yemin ediyorum yemeksepetinden bisey alacaksam bu reklam yüzünden almıycam o kadar sinir olmaya başladım. Tam bir konuya cevap yazıyorum bayağıda uzun yazıyorum tak karşıma çıkıyor kapatma yerinide bulamıyorum aşağı tıkla yok sağa tıkla yok hep uygulamayi indirmeye app store a yönlendiriyor. Mecburen uygulamayi komple kapatiyorum bu sefwrde yazdığım siliniyor. Bunu nasıl kapatıyorsunuz sağda solda yukarida aşağıda süre bitiminde çarpı çıkmıyor. Şuan bunu yazarken bile hıphızlı yaziyorum heran gelebilir bu kadar yazı boşa gidebilir diye 😩