Nurakseki https://imgyukle.com/i/RJw6Do Bu şekilde sivilce gibi şeyler çıktı yüzünde. 13 günlüğüz daha. Sebamed şampuan kullanıyorum ondan kaynaklı olabilir mi? Yada bir alerji mi sizce sadece yüzünde var hanımlar?
hemsire09 Nurakseki benim bebeğim de böyle oldu sadece yüzünde ve daha sonra kafasında çıktı fark ettim ki ben rezene içtiğim zaman artıyordu içmeyince düzeldi sizde yediğiniz içtiğinize bakın bir emziriyorsanız alerji mi değil mi deneye deneye bulursunuz
Reyhanasya Nurakseki vücuddaki toksinleri atiyor sizin yedikleriniz fln ağır gelince olurmus 24 günlükken bnde dr. götürdüm 1 aylık olunca gecer demişti geçti