Sezaryen oldum bugün 9.gunum her 2 saate bir bir makatta baskı hissi oluşuyor sanırım gaz var ama büyük tuvalete çıkıyorum her tuvalete oturduğumda idrarimi yapmaya resmen çığlık atıyorum var mı bunun bi ilacı tedavisi doktoruma soruyorum normal diyor lavman yapalım gelin diyor ama yapıyorum geçmiyor. O baskı hissi geçmiyor nasıl geçecek bu durum ya akıl verin kafayı yemek üzereyim