Ön balkonumda kombim var dolap içinde. Üstünde açık delik var. Kargalar ordan içine topladıkları herşeyi atmışlar. Kapatıyorum üstünü yine açıyorlar atıyorlar. Islak mendil çöp poşetleri sargı bezi plastik parçalar dallar yapraklar herşeyi. Neyden korkar bunlar balkona ne yapmam lazım