didosu Bugün 2. Ay aşılarımızı olduk doktor ateşlenebilir arada kontrol edin dedi. Her çocukta farklıdır hatta hiç ateşlenmeyede bilir biliyorum ama sizde kaçıncı saatten sonra ateş görülmeye başladı?
Gizemlim didosu bizde dün olduk 2.ay asimizi gunduz iyiydi aksam geceye dogru atesi 37.5 oldu. Suan bile 37lerde. Insallah sizin hic cikmaz atesi ❤
ttugceymenn didosu Her bebekte farklı oluyor 2. Ay aşısında akşam 10 gibi ateş başladı ben 4 ml kadar calpol verdim bir daha ateşi olmadı 4. Ay aşısında hiç ateşi olmadı çok değişken 🙂
Deletedmom_33 didosu bizde sabah olduk ve Rota da yaptırdık simdilik uyuyor sade ateşlenme yok bakalım